Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Melle en Margriet

De reis zat heel goed in elkaar, je kunt duidelijk merken dat deze met kennis van het land (oa afstanden)is samengesteld. De aangeleverde zaken als route, route-informatie maar ook de apparatuur waren ruim op tijd in ons bezit.

Diversiteit van routes en accommodatie was super. Persoonlijke aanpassingen konden tijdens de reis nog worden aangebracht. Zeer uitgebreide informatie vooraf , tevens al vroegtijdig beschikbaar. Er is ruimte in het tijdschema om zelf route-elementen en/of bezienswaardigheden toe te voegen. Snelle actie vanuit Marco op zondagochtend om ervoor te zorgen dat we werden opgehaald om de auto te halen. Uitgebreide uitleg auto door Bushlore uitstekend

Het 06 nummer voor vragen tijdens de reis bleek van Hans te zijn die zelf op vakantie was, is niet handig. De afstand Palmwag - Opuwo is in 1 dag prima te doen. Een extra dag op Palmwag geeft je de mogelijkheid een Rhino safari te doen. Khowarib, mooie camping echter voegt niet veel toe. De navigatie vraagt om departementen om vervolgens de naam van je bestemming in te kunnen vullen. Wij hadden, op aanraden van een schrijver van een reisverslag een kaartje meegenomen met namen , bleek onmisbaar te zijn om de navigatie te kunnen bedienen. De slaapzakken die bij de auto horen zijn niet altijd afdoende gebleken tegen de toch wel koude nachten, gelukkig hadden wij thermo ondergoed mee genomen. Ik had een verdeeldoos meegenomen en lokaal een verlengsnoer van 20 m gekocht. Erg handig op een camping met stroom om oa je telefoons in de auto te kunnen opladen. De zakelijk doch correcte benadering mag voor zo'n reis iets persoonlijker, het is een beleving.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Rondreis Namibie (3 weken)