Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

J Kleverwal

Een fantastische vakantie gehad met prima huurauto. Losse transfer was super goed geregeld.
Goede ervaring met slechts een klein aantal aanmerkingen.

Goede adviezen en producten. Kwaliteit van de huurauto was technisch uitstekend. Een heel goede aanvullende verzekering om het eigen risico af te dekken. Een losse transfer van Kasane naar onze lodge in Zambia was ook uitstekend voor elkaar.
Prettig gevoel om in eigen land een auto/camper te kunnen regelen met verzekering.

Communicatie vooraf vinden wij voor verbetering vatbaar. Af en toe werd snel gereageerd maar dan ook af en toe traag. Een aantal zaken bleken ons niet duidelijk te zijn. (Gelukkig geen zaken welke voor problemen hebben gezorgd in dit geval). Bijv: Navigatie al in Nederland toegezonden, was ons vooraf niet bekend, staat ook nergens beschreven en werd ook niet vermeld in de communicatie. Werkwijze met de transfer die incl is bij de huurauto werd ook pas in de laatste weken voor vertrek duidelijk waardoor op het laatst nog ineens diverse keuzes moesten/konden worden gemaakt die eerder niet bij ons bekend waren.
Wellicht zijn een aantal dingen te verklaren met het feit dat we alleen de huur en verzekering van de auto hebben afgenomen. Echter zou dit niet tot slechtere communicatie mogen leiden.

Bij het afhalen van de auto op het depot in Windhoek een paar aanmerkingen. De wagen was nog niet gereed, duurde nog ruim een uur voor deze beschikbaar werd voor ons. Gasflessen werden los meegeleverd met de vermelding dat die nog even in de beugels buiten moesten maar door tijdgebrek was dit nog niet gedaan. Onderweg bleek de maat van de gasfles niet in de beugels te passen waardoor deze dus de hele reis in en uit de auto moesten worden gezet bij aankomst en vertrek op een camping. Best lastig terwijl het eenvoudig op te lossen is (beugel aanpassen of andere maat gasfles leveren)
Daarnaast bleek onderweg de ingangsdeur van de camper niet goed in het slot te blijven en met een flinke kier bleef staan waardoor veel stof naar binnen kwam. Uiteindelijk zelf onderweg eenvoudig kunnen oplossen. (voor minder handige huurders was dit wellicht niet mogelijk geweest).

Reactie Selfdrive4x4.com:

Wij prefereren om de GPS al van tevoren hier in Nederland naar de klant te sturen zodat we er zeker van zijn dat de laatste versie van Tracks4Africa erop staat. Tevens kan de klant dan al ruim voor vertrek wat oefenen met de GPS. Lijkt ons een win-win situatie.
Jammer dat de auto niet direct klaar stond. Dit komt gelukkig heel weinig voor en helaas hebben wij hier in Nederland daar niet veel invloed op. Wij zullen melding maken van het euvel met de gasflessen.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Trax 4X4 camper , 23 dagen door Namibie-Botswana