Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Tim van Rijswick

Prima ervaring. voor de eerste keer via selfdrive geboekt, maar het is ons uitstekend bevallen.

nee, niet opvallend sterke punten. algemene indruk is wel sterk.

Verbeterpunten of tips hebben we wel.
De route die je evt kunt kiezen was soms onduidelijk. Bijvoorbeeld bij de zoutpannen. In de omschrijving stond, vandaag ga je dwars over de zoutpannen. We hebben dit ook wel gedaan, maar wellicht is het beter te vermelden wat je moet invoeren op de garmin. Deze geeft nl de kortste of snelste weg aan. Dit was allebei niet dwars over de zoutpannen.
Ook bv de reis van Maun naar Xakanaxa. De route via third bridge is veel mooier, maar wel langer.. wellicht vermelden dat je keuze hebt en dat je dan wel vroeg moet vertrekken. (graag ook vermelden dat je in Moremi NP goed op de kaart moet rijden ipv de garmin).
TIP: Dag 8 van onze reis ging van planet Baobab naar Maun). We hebben het NP Makgadikgadi pans mee gepakt. Naar de Boteti rivier gereden en met het pondje naar de overkant. Zeer de moeite waard.
TIP: Extra diesel meenemen voor Moremi en Chobe. We hadden de tank compleet leeg. Vanaf Ihaha meteen naar tankstation gereden en vervolgens retour om de rest van het park te zien. Het lukt net, maar extra diesel is geen overbodige luxe.
TIP: Trip naar KUBU Island. Onderweg en op KUBU werd ons heel vaak gevraagd naar koud water. Mensen hebben daar niets, geen stroom en dus ook geen koelkast. Het is een kleine moeite om wat extra koud water voor deze mensen mee te nemen. (maar wel handig als je dat van tevoren weet).

Verder echt een prima reis gehad. (wel een tijdje vast gestaan in de modder, maar dat hoort erbij :P) Veel gelachen en veel meegemaakt en veel gezien. Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar!

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw tips Tim. Anderen zullen er zeker profijt van hebben!

Score voor Selfdrive4x4.com: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: 17 daagse rondreis Zuid-Afrika, Botswana en Zimbab...