9.3 / 10
630 beoordelingen

H. Draaijer

2/10

Ik weet niet wie de reviews schrijven . Maar ontzettende negatieve ervaring met dit bedrijf . Heb een op advies een spycam blackbox camera aangeschaft om samen met een wijkagent een medewerker en ik zelf een dief te betrappen. Toen ik de camera binnen kreeg leek er gelijk wat aan de hand . De doos was ingescheurd . Daarnaast ontbraken de cd en de camera was niet 2.0 lens maar 1.0 en er ontbrak de sd kaart lezer. Duidelijk een camera die bij zeg maar de Chinezen weer terug is beweest Direct gemeld en men gaf aan stuur maar terug . Heb ook foto’s ter bewijs ingestuurd . Kreeg als antwoord de camera is goed . We hebben hem gebruik omdat de acties voor die avond al gepland stonden . Kreeg als antwoord als we hem aansloten dat hij niet terug kon. Even voor de alle klanten als een product ondeugdelijk is is een bedrijf volgens de wet altijd verplicht het terug te nemen ( Consumentenbond ) Omdat de actie al gepland stond en omdat men zei dat het product goed was zijn we toch overgegaan tot installatie. Een grote ramp , slecht beeld , geluid werkte niet , er stond wel een vage opname van wat anders op . Tevens kregen we nog als antwoord dat bij deze camera geen sofware zou zijn. Dit is onzin kijk even naar de specificaties en ook op een andere site en u ziet de CD staan plus lens 2.0.
Het gaat ons niet om het geld maar om eerlijke voorlichting . We zijn twee dagen bezig geweest, waardering voor de wijkagent. Uit pure frustratie heeft mijn medewerker hem tegen de muur kapot gegooid . Had hij niet moeten doen . Maar snap de frustratie na 16 uur vrijwillige inzet wel. Nee op deze manier kunnen we het bedrijf echt niet aanbevelen . Het gaat hier om diefstal van medicatie van een kwetsbare senioren groep . Dus nogmaals begrijp ondanks dat hij hem niet had weg moeten gooien . Maar goed er was ons al gezegd dat het bedrijf hem niet terug zou nemen. Ik vind het in iedere geval te triest voor woorden . Wij hebben ook nog van alles een foto naar het bedrijf gestuurd als bewijs .

Score voor Securetech: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee