Sealskin

Wendy Kloos

Wat een geweldig product is de Sealskin Soho! Uiteraard is het design jaloersmakend mooi en past het perfect in de huidige woontrends. Het zwarte staal machted geweldig bij een zwarte kraan en zwarte kozijnen waarmee je de industriële look in de gehele badkamer terug laat komen.
De Sealskin Soho is een voorbeeld dat douchewanden niet alleen een gebruiksvoorwerp zijn. Dit model is namelijk het absolute paradepaardje in onze nieuwe badkamer. De reactie van onze vrienden was dan ook altijd: ‘Wow’!
We zijn gevallen voor het design maar wat is deze douchewand fijn! Aan de binnenzijde bestaat het glas uit 1 deel waardoor het erg makkelijk schoon te houden is. Haal simpelweg even een wisser over het glas na het douchen en je hoeft het nagenoeg niet meer schoon te maken. Ideaal wanneer je, net als ik, zo min mogelijk tijd doorbrengt met een schoonmaakdoek in je hand.
De deur is heel handig in gebruik en door de rubberen rand aan de onderkant komt er echt geen water onder de deur door. De scharnieren zijn verwerkt in de deur zelf waardoor je geen problemen krijgt met water in de scharnieren en het is natuurlijk een veel mooier gezicht. Wat mij vooral opvalt is het sluiten van de deur. Je voelt gewoon de kwaliteit en de robuustheid bij het openen en sluiten. En dat is wat je wilt.
Kortom een absolute aanrader!

Score voor Sealskin: 5/5
Zou je de Sealskin Soho douche aanbevelen? Ja