Sealskin

Saskia Franse-Baart

“Wow....wat een mooie badkamer hebben jullie! En wat een mooie douchewand, echt heel mooi!” Die reactie krijgen we als we vol trots onze nieuwe badkamer showen. Mede door onze keuze voor een Sealskin douchewand.
De Sealskin inloopdouche past met zijn moderne industriële look perfect bij ons retro-bad op pootjes, de nostalgische douchekraan en de zwart/wit retro vloer- en wandtegels.
De plaatsing van het scherm hebben we helemaal zelf gedaan. Door de duidelijke beschrijving die bijgevoegd is, was dit een fluitje van een cent. (Moet erbij vermelden dat ik dan ook een hele handige man heb. :)
Het onderhoud van de douchewand is ideaal. De waterkant is helemaal egaal en daardoor makkelijk schoon te houden door een raamwisser, waardoor het onderhoud minimaal is en het scherm helder blijft zonder kalkaanslag.
Wij zouden een douchewand van Sealskin iedereen aanbevelen. Wij zijn er super blij mee en zeer trots op! Een echte eye-catcher voor onze badkamer.

Groetjes Jan en Saskia Franse uit Hulst

PS: zijn jullie benieuwd wie wij zijn en denken jullie om ons naar N.Y. te laten gaan? We beloven dat we niet alleen een kaartje sturen, maar jullie ook een fotoreportage sturen! We hebben er zin in!

Score voor Sealskin: 5/5
Zou je de Sealskin Soho douche aanbevelen? Ja