Bonzen

De stroomklok ging kapot, dit resulteerde in een ernstige onachtzaamheid van de paarden voor het reeds geïnstalleerde schrikdraad. Hierdoor intensiveerde de toch al substantiële werklast, voor de hobbie van mijn vrouw, in grote mate.
Onderzoek wees uit dat reparatie van de stroomklok niet meer mogelijk was. Na deze constatering is besloten om te kijken naar een alternatieve oplossing.
Die werd gevonden op de webshop van schrikdraad.com.
Omdat de bestelling net na 14:00 plaats vond, maar de kwestie toch vrij dringend, heb ik de bestelling nagebeld. Door de vriendelijke medewerker werd mij verteld dat er geen garanties gegeven konden worden, maar dat de stroomklok zeer waarschijnlijk de volgende dag geleverd zou worden. Dit is ook daadwerkelijk gebeurt. Aangezien het nieuwe exemplaar exact gelijk is aan de oude, was de installatie zeer eenvoudig. Hierna zijn alle gecorupteerde plaatsen in de schrikdraadomheining vervangen. Op dit moment werkt het systeem optimaal en iedere recalcitrant (paard of anderzijds) wordt van de perimiters op de hoogte gesteld met een signaal van 5,5 kV.

Door de treffende domeinnaam wordt de website goed gevonden middels zoekmachines.

Score voor Schrikdraad.com: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja