Martijn K

Malafide praktijk - Hulp in Huis BV

Uw ervaring

Ontransparant: zodra je een account aanmaakt op de website ga je akkoord met de algemene voorwaarden, wat betekent dat je akkoord gaat met drie maanden betaald lidmaatschap. Ik kreeg een aanmaning van Hulp in Huis BV via Bos Incasso. Ik heb Bos Incasso gebeld en zij zijn bekend met de reputatie van HiH maar zeggen dat het juridisch klopt. Trap er niet in!!!

Reactie Schoonmaak Student:

Hoi Martijn,
Bedankt voor jouw review, het aanmaken van een account is overigens geheel vrijblijvend. Het akkoord dat jij heb afgegeven op de algemene voorwaarden is pas zodra jij een aanvraag indient met het aangemaakte account, jij geeft ons op dat moment jouw opdracht ter dienstverlening. Aan de diensten die wij verlenen zijn inderdaad kosten verbonden, dit staat duidelijk getoond op de website en is jou nogmaals expliciet getoond tijdens het indienen van de aanvraag. Jij bent hier zelf akkoord mee gegaan. Wij betreuren dat jij ondanks de vele mails met herinneringen voor de achterstallige betaling dat jij hierover geen contact met ons hebt opgenomen de afgelopen maanden.
Groeten Hans

Score voor Schoonmaak Student: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee