H.te Hofstee

Als je een verzoek doet tot hulp, wordt je een hulp aangeboden , wordt helemaal geen kennismaking voorgesteld of iets, en ook nog voor een andere woonplaats dan waar je de hulp voor zoekt. Na diverse mails kan ik dat niet duidelijk maken. Wilde ook verder geen zaken doen met hun na zo.,n slechte start, geen vertrouwen meer in.
Krijg nog steeds facturen met overzichtsuren van niet gecontracteerde medewerkster, bizar. Ook brengen ze gewoon bemiddelingskosten in rekening terwijl er helemaal niet aan de vraag is voldaan. Er is geen goede dienst geleverd.

Uw ervaring

Slechte communicatie

Reactie Schoonmaak Student:

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen zoveel mogelijk ons best een goede match te maken. Indien de hulp niet voldoet aan uw wensen en eisen dan kunt u aanvullende eisen en wensen stellen aan uw aanvraag. Bij de gegevenslevering van de eerste kandidaat krijgt u van ons de factuur voor bemiddeling. Dit heeft ermee te maken dat wij de geleverde gegevens niet terug kunnen draaien. Dit geven wij ook aan op onze website. Mocht u van gedachten veranderen horen we het graag.

Score voor Schoonmaak Student: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee