Rudi Verhoeven

De producten werden schadevrij geleverd. Er werd echter een leveringsdag opgegeven die niet klopte. Bovendien werd het pakje als "brievenpost" bestempeld, dat dus in de brievenbus zou gedeponeerd worden. In werkelijkheid werd het door DPD aan huis gebracht en moest ik aftekenen voor ontvangst. De verzendkosten waren ook zeer hoog voor brievenpost (meer dan 10 euro).

Website is zeer duidelijk en makkelijk en men verkoopt accessoires van het systeem die op andere sites niet te vinden zijn.

Vandaag de dag zijn er al heel wat firma's die gratis verzending aanbieden vanaf 25 euro bv. Meer dan 10 euro rekenen voor een pakje van 1 kg is buitensporig en zo gaat men zich op termijn uit de markt prijzen. Wanneer men zich vastpint op een bepaalde leveringsdag, moet deze ook gerespecteerd worden. Anders kan men beter een termijn aangeven waarbinnen de levering zal plaatsvinden.

Reactie Schilderijophangsysteem.nu:

Bestelling is 28-1 geplaatst en de volgende dag 29-1 conform onze voorwaarden afgeleverd via DHL in België. Bestelling betreft ophangrailsen van 200 cm en deze worden door ons nooit als brievenbuspost verstuurd.

Score voor Schilderijophangsysteem.nu: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee