M. van der Laan -Bouwmans

Slecht voorgelicht.

Uw ervaring

We hebben niet zo'n prettige ervaring. De advocaat die ons te woord heeft gestaan heeft verzuimd om ons goed in te lichten wat het inhoudt als we afstand doen van elkaars pensioen. Het gevolg daarvan is dat ik straks ettelijke honderden euro's per maand misloop. Als ik beter geïnformeerd was had ik nooit voor dit convenant getekend en had ik nooit afstand gedaan van het pensioen van mijn man, omdat ik door onze gezamenlijke keuze om ons gezin te verzorgen nooit pensioen heb kunnen opbouwen. Dus ik ben zacht gezegd niet tevreden over de begeleiding die we hebben gehad.

Reactie Scheiden-online:

Heel vervelend te horen dat u niet tevreden bent over de informatievoorziening bij uw echtscheiding. Bij iedere afspraak in het convenant leggen wij uit wat de gevolgen van een keuze zijn. In uw geval is dit ook nog een keer schriftelijk vastgelegd in een brief aan u, juist omdat u er voor koos afstand te doen van elkaars pensioen en er een verschil in opbouw was. Ik zag dat u verder zelf geen contact met ons kantoor heeft opgenomen in verband met uw klacht. U kunt contact met ons kantoor opnemen om een afspraak te maken, zodat we kunnen kijken waar wij u beiden mee kunnen helpen.

Score voor Scheiden-online: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: