Jacky

Snel scheiden

Uw ervaring

Ik ben twee keer flink teleurgesteld geweest in de back-office. Eerste keer omdat de scheidingsaanvraag 1 week langer is blijven liggen door een fout van de bank - office dan in eerste instantie was toegezegd. De tweede keer, toen waren we al gescheiden, kreeg ik mail die alleen voor mijn ex was bedoeld. Al met al toch redelijk snel gescheiden maar de dienstverlening vind ik redelijk tot matig. Dit lag overigens niet aan de advocaat. Fijne man, heldere uitleg.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw verzoekschrift is inderdaad bijna een week later ingediend dan de bedoeling was. Naar aanleiding van dit incident hebben we het werkproces nogmaals beoordeeld en verbeterd. Mailverkeer in een gezamenlijk dossier wordt altijd naar beide partijen gestuurd. Ook als het bijvoorbeeld een vraag van een van beide partijen is ten aanzien van de aankoop van een nieuwe woning of een vraag over toeslagen. We willen voorkomen dat binnen een dossier mailverkeer ontstaat tussen een van beide partijen en de advocaat zonder dat d ander daarvan op de hoogte is.

Score voor Scheiden-online: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: