Reggy Kooiman

Zo kan het ook gelukkig.

Uw ervaring

De opmaak en info van en in de website sprak veel vertrouwen uit. Uit het enorme aanbod heb ik deze gekozen. Het 1ste contact ging al heel vlot en volledig. De snel toegestuurde documenten zijn volledig en duidelijk. Zolang er verder geen kinderen of andere (fiscale) zaken bij betrokken zijn kan dit de "ideale"manier zijn om een scheiding te regelen. De uitleg en antwoorden waren volledig en vakkundig. Nadat ik en mijn partner alles in overleg hebben kunnen vastleggen was de afspraak ook vlot gemaakt. ! Belangrijk is dat men eerst de emoties kan uiten, los kan laten om vervolgens met gezond verstand alle afspraken vast te leggen. Vervolgens was het met een uurtje op het kantoor ook weer vlot geregeld. Nu ben ik helaas zijn naam vergeten maar hij heeft ons heel goed geholpen en uitgelegd wat alles betekend en kon nog enkele bruikbare tips geven. Sleutelwoorden zijn dus vlot, duidelijk, volledig en professioneel. Alles bij elkaar zou het, 1ste contact meegerekend, met zo'n 8 weken rond zijn. Het "midden"pakket was hier dus perfect. Overall mijn complimenten voor het hele team.

Score voor Scheiden-online: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: