Het was voor mij in het begin even wennen om weer naar jaren aan een opleiding te beginnen. Maar vooral bij de eerste module had ik een lerares die hier heel veel sturing bij gegeven heeft, dit was erg fijn. Ik ben ook blij dat ik haar bij de eerste module heb gehad, want helaas miste ik dit heel erg bij de volgende modules. Ik vind het jammer dat sommige docenten erg korte feedback geven bij een opdracht of feedback die heel algemeen is waarvan blijkt dat alle studenten dezelfde feedback ontvangen hebben. Ook vind ik het jammer dat je zoveel opdrachten moet insturen en je punt hangt helemaal af van het examen of moduleopdracht. Het zou veel meer bevorderen als je voor sommige opdrachten ook een punt zou ontvangen. Je moet goed zelfstandig kunnen werken anders is de online leeromgeving denk ik niet geschikt voor je. wel ben ik altijd heel goed geholpen dor Scheidegger als ik vragen had die buiten de lesstof stonden.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons! Allereerst fijn dat je tevreden bent over de eerste module. We gaan je feedback over de overige modules intern met ons meenemen. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, laat het ons dan gerust even weten!
Scheidegger Opleidingen

Score voor Scheidegger Opleidingen: 3/5