Beste medewerkers van Scheidegger,

Het afgelopen jaar heb ik met veel plezier de opleiding HBO HR-Management gevolgd.
Ik ben over het algemeen erg tevreden, er werd tijdig en netjes gecommuniceerd, studiemateriaal ontving ik ruim op tijd en de locaties en docenten waren erg fijn en prettig!

Uiteraard heb ik ook ervaren wat er beter/anders zou kunnen.
Allereerst het feit dat jullie enorm veel verschillende varianten aanbieden en dit in mijn geval niet mogelijk was. Gelukkig heb ik een zeer coulante werkgever en heb ik twee modules overdag kunnen volgen, maar Arbeidsrecht kon ik alleen online volgen en dit vond ik best pittig. Wellicht is het goed om te kijken welke varianten populair zijn en het aanbod wat in te perken? En wanneer iemand een klassikale variant heeft gekozen, zou het fijn zijn als de modules in ieder geval ook klassikaal gevolgd kunnen worden.

Ander punt van aandacht vond ik de module Organisatiegedrag. Deze zou 20 december starten en de eerste les ging niet door vanwege het niet beschikbaar zijn van de docent, aldus jullie communicatie.
Bij de eerste les begrepen wij dat jullie pas een week van te voren hadden gevraagd of de docent kon? Dat kwam niet heel fijn over en het had jullie gesierd als dit eerlijk was toegegeven/gecommuniceerd.
Dit veroorzaakte namelijk een hele krappe (lees nagenoeg geen) overgang naar de derde module.
Ik had dan nog het geluk dat de startdatum van die module twee weken opschoof in verband met een andere lesdag keuze. Maar ik heb op 17 april mijn moduleopdracht Organisatiegedrag ingeleverd (deadline 20 april) en 18 april startte de derde module al. Niet heel relaxed en ik ging hier onvoorbereid naartoe.
Ik weet dat de deadline van een moduleopdracht opschuift, maar er wordt dan weinig rekening gehouden (zo lijkt het) met een volgende module.
En ja, ik weet dat je uit kunt stellen maar dit is met een vervolg module echt niet wenselijk.

Hoop dat jullie bovenstaande mee willen nemen voor de toekomst. Ik zou Scheidegger zeker aanbevelen als opleider

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor je uitgebreide feedback. We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
Scheidegger Opleidingen

Score voor Scheidegger Opleidingen: 4/5