Feyona

Ik vond de opleiding echt heel erg interessant. Helaas heb ik wel het idee dat de examens niet helemaal aansluiten op het lesmateriaal. Daarnaast worden er ook veel grammatica fouten gemaakt in het examen, erg slordig.

Ik vond het vervelend om bij mijn laatste module te vernemen dat deze niet online plaats zou vinden. Dit had ik graag bij aanmelding te horen gekregen i.p.v. 3 weken voor de startdatum.

De lesinhoud is interessant. Soms zijn de bijgevoegde documenten wat verouderd, maar in principe gewoon prima.

De online leeromgeving is duidelijk. Voor de module opdracht zou ik dit nog wat duidelijker maken. Wellicht een handout of PDF i.p.v. een lange lap tekst op de welkomst pagina. Daarnaast vind ik dat het MBO Utrecht een mooie locatie is voor de lessen, echter vind ik het schandalig dat er op de zaterdag geen lunch bij was inbegrepen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hoi Feyone, wat jammer om te lezen dat de examens niet aansluiten op het lesmateriaal en je grammatica fouten hebt gevonden. We zullen je feedback intern met ons meenemen. Verder vinden wij het fijn om te lezen dat je de opleiding als interessant hebt ervaren.
Scheidegger Opleidingen

Score voor Scheidegger Opleidingen: 4/5