Marjoes

Taal:
We hebben deze module voldaan met de intentie dat wij zouden krijgen:
-studiemateriaal,
- een online leeromgeving,
- contact met de docent
- feedback op gemaakte opdrachten
We hebben inderdaad studiemateriaal ontvangen, al waren er soms filmpjes die we moesten bekijken en beoordelen die niet werkten en verouderde artikelen (aug 2010, nov 2014, een boek geheel gericht op België uit 2010). Dit vonden wij erg jammer daar er zoveel ontwikkeling is op taalgebied.
De online leeromgeving is prima opgezet, jammer dat de docent deze niet iedere week weet te vinden.
Contact met de docent, hier wachten we inmiddels maar niet meer op. Deze is nooit geweest. Er wordt amper gereageerd op vragen of pas erg laat. Er wordt verweten dat we opdrachten allemaal in een keer hebben ingeleverd, wat niet zo is. Of “Ik wacht nog even met nakijken tot meer van jullie de weg hebben gevonden met e-connect”. Er wordt dus steeds naar anderen gewezen.
Feedback op gemaakte opdrachten was summier. We hebben geconstateerd dat we soms dezelfde feedback kregen; dat we beiden nog opdrachten open staan die in februari zijn ingeleverd; dat er geen antwoord werd gegeven op vragen of werd beantwoord met “ dat weet ik ook niet”; er de afgelopen twee weken niet een opdracht meer is nagekeken; er opdrachten op ingeleverd blijven staan met als reden: “Ik kan ze niet sluiten”, terwijl in de opdracht zelf staat: “Wordt gesloten door de docent”. Wat wij ook erg vreemd vinden is dat een deel van de studenten de Visuele analyse en - synthese moesten interpreteren terwijl dit in de gehele module niet aan bod is gekomen.
Begeleiding bij het de eindopdracht hebben we niet gekregen. We hebben examen gedaan zonder hulp van de docent.
Wij zijn van mening dat wij niet de beloofde begeleiding, feedback en up to date materialen hebben gehad en daarom in aanmerking komen voor een financiële tegemoetkoming voor de niet geleverde diensten. Deze hebben we niet gekregen. Wel konden we vragen stellen nadat we reeds geslaagd waren over de geboden leerstof. Niet echt relevant dus. De vraag of alsnog opdrachten nagekeken konden worden werd met nee beantwoord, daar had de docent geen tijd voor gekregen. Vele malen telefonisch contact gehad. Steeds weer een andere case manager, de vorige werd er vanaf gehaald. Vele malen gehoord dat het inderdaad echt niet kan zo. Maar geen tegemoetkoming in onze wensen. (ja onze wensen, we hadden inmiddels met meerdere mensen contact en dezelfde ervaringen).
dyslexie:
goede