2022 beoordelingen

verwerkingssnelheid:
klantvriendelijk:

Petra van der Werf

De professionaliteit en vooral de persoonlijke aandacht die ik heb ervaren tijdens het gehele digitaliseringsproces van ongeveer 200 uur persoonlijke video opnamen hebben mijn verwachtingen overtroffen!
Tevens meerdere audiobanden (vanaf 1962) laten omzetten, ook dit werd secuur verzorgd en storende ruis verwijderd.

Tijdens alle aspecten van dit traject heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad, d.w.z. vanaf het uit handen geven van mijn kostbare en onvervangbare opnamen, het meedenken vanuit klantperspectief tot aan het mooie gewenste eindresultaat op harddisks.

Er was geregeld prettig overleg, al mijn vragen werden even serieus genomen en ook steeds vlot en uitvoerig beantwoord, zodat ik direct al vertrouwen kreeg in de werkzaamheden "achter de schermen".

Ik was erg onder de indruk van de servicegerichtheid, die steeds verder ging dan verwacht.
Bijv. heel zorgvuldig werden mogelijkheden onderzocht i.v.m. het in beeld projecteren van datum/tijd, op eigen initiatief werden proefjes toegestuurd ter vergelijking van de diverse conversie formats etc.

Als conclusie kan ik alleen maar veel waardering geven voor de inzet van Scanit - - vakkundig, betrouwbaar, betrokken en zeker aan te bevelen!

Score voor Scanit.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja