edwin van mannekes

Slechte communicatie

Uw ervaringen bij de Saunakoning

op 23-11-2021 bestel ik via internet bij saunakoning (dhr sjoerd) een sauna, op 6-12 vraag ik via de mail of er misschien iets te zeggen is van een aflevertijd? toen kreeg ik nog keurig een mail terug, nee was nog weinig van te zeggen, op 10 februari een mail gestuurd of er toch ergens wat bekend was over de levertijd, en toen begon het , niks terug gehoord, ergens rond 1 maart maar eens gebeld met dit bedrijf om te vragen wat den status is, maar onder mijn naam was niks bekend bij dat bedrijf, bestelnummer konden ze niks mee? dhr sjoerd was op carnaval en zal me zodra hij vrijdag terug zal zijn terugbellen, nu 10 maart nog afwachtend op dat telefoontje,
beste sjoerd, het lijkt mij dat u en het bedrijf eens de puntjes op de i mogen gaan zetten, dat leveringen lang duren is tot daar aan toe, maar simpel antwoord geven mag wel wat vlotter verlopen.
ik wil graag weten of u nog gaat leveren of niet, anders ga ik naar een ander. wacht nu op niks...

Reactie Saunakoning.nl:

Hallo Edwin,
Bedankt voor je bericht ik begrijp je frustratie dit is inderdaad niet zoals het zou moeten, mijn excuus hiervoor. Ik ben er even ingedoken, en er zijn verschillende dingen niet goed gegaan vanuit ons. U heeft de sauna online besteld maar geen betaling gedaan. Omdat er geen betaling is binnen gekomen komt hij niet in ons systeem te staan.
Sjoerd is helaas ziek geworden na zijn carnavals vakantie en is pas vanaf gisteren weer aan het werk.
Ik heb nu geregeld dat onze planning morgen contact opneemt voor een afspraak. Ik verwacht dat je begin volgende week dus in je sauna zit.
Nogmaals onze excuses voor deze slordige gang van zaken.
met vriendelijke groet,
Michiel Broker

Score voor Saunakoning.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
sauna