Segers edwin

Ik ben niet echt zo tevreden

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Je wordt onderdruk gezet om vooraf volledig te betalen. Planning is uitgelopen van september tot midden januari en dit zonder enige communicatie. PID dossier,technische fiches, duidelijke veiligheids- en gebruikshandleiding ontbreken. Ik heb nu al twee mails verstuurd met vragen waar onvolledige antwoorden op komen

Reactie Saunakoning.nl:

Beste heer Segers,
Bedankt voor uw review. U heeft bij ons een maatwerk sauna besteld. Deze hebben wij in onze eigen fabriek in Nederland van A tot Z speciaal voor u ontwikkeld en geproduceerd.
Wat wij vragen is een aanbetaling hiervoor van 25% bij de bestelling en de restant betaling van 75% op de dag van levering maar heeft de voorkeur een dag voor de levering omdat het dan op dezelfde dag op onze rekening staat.
U heeft op de dag van levering gezegd tegen onze monteurs dat u de betaling had gedaan van via een bank overschrijving. Echter kregen wij toch pas een week na datum de betaling pas binnen op onze rekening.
Een PID dossier is niet gebruikelijk voor het opleveren van een sauna. En voor deze maatwerk sauna een speciaal technische fiche opstellen is voor ons mogelijk echter gaat hier veel extra tijd in zitten wat wij dan weer moeten door belasten.
De technische fiche van de sauna techniek heeft u wel gekregen bij de sauna.
Kunt u mij een mail sturen met uw vragen die nog niet beantwoord zijn.
Michiel Broker
michiel@bubbelkoning.nl

Score voor Saunakoning.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Panelensauna