Projecten
Deskundigheid en professionaliteit
Website
Rendement

Annette

Ben nu zo'n 2 jaar bezig, gaat goed, geen problemen ondervonden. Klantenservice kan ik eigenlijk niet beoordelen omdat ik die nog niet nodig heb gehad.

Welke ervaring heeft u met Crowdfunding, en hoeveel jaar?

ik beleg bij meerdere crowdfunders en vind samen in geld één van de betere. Bij andere platforms heb ik meer veel missers meegemaakt. Het enige dat hier "fout" gegaan is dat 1 van de leners is overleden en het lang duurt voordat dat is afgehandeld. Maar daar kan samen in geld niet zoveel aan doen, erfenissen etc. duren altijd lang... Ik beleg zo'n 5 jaar via allerlei platforms.

Waar belegt u verder nog in?

Crowdfunding

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

is me aangeraden door een familielid, we hadden een gesprek over de trieste staat van de rente op de spaarrekening en zo ging de bal rollen. Hij investeert ook via samen in geld en dat gaat zo goed dat ik zijn voorbeeld ben gevolgd. De keus voor samen in geld is mede omdat er hypothecaire zekerheid achter zit.

Hoe groot is uw risicobereidheid?

Laag

Hoe bent u met SamenInGeld in contact gekomen?

via iemand uit mijn eigen netwerk

Zou u onze berichten op social media delen? (bijvoorbeeld op LinkedIn, Instagram of Facebook)

nee, ben persoonlijk niet actief op social media

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

een spot op de radio misschien maar dat is niet goedkoop. Adverteren in een papieren krant is denk ik al achterhaald, misschien online adverteren of op websites van banken of juist op een vergelijk website. Rentevergelijken, pensioenberekening of dat soort sites, dus sites met financiele doeleinden

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

niet dat ik kan bedenken

Zou u SamenInGeld aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

ja, sterker nog, dat heb ik ook gedaan

Waarom zou u ons aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

het werkt goed, je hoeft er niet heel erg mee bezig te zijn, niet dagelijks bijvoorbeeld. Als je eens in de week of een paar keer per maand checkt is dat prima.

Score voor SamenInGeld: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja