Projecten
Deskundigheid en professionaliteit
Website
Rendement

Edwin

Investeringen lopen al 3 jaar zonder problemen. Regelmatig nieuwe investeringen en regelmatig aflossingen.

Welke ervaring heeft u met Crowdfunding, en hoeveel jaar?

3 jaar

Waar belegt u verder nog in?

Aandelen, Crowdfunding, Vastgoed

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Keuze in risico maakt dat deze vastgoed website zich onderscheid van andere vastgoed websites. Daarnaast geeft investeren in vastgoed met een hypotheek garantie ook meer zekerheid als het een keer niet goed gaat. Zo zijn er ook websites die investeringen laten verzekeren, maar dat geeft uiteindelijk toch minder rendement dan met vastgoed en een hypotheek garantie.

Hoe groot is uw risicobereidheid?

Laag

Hoe bent u met SamenInGeld in contact gekomen?

via (online) advertenties en/of social media

Zou u onze berichten op social media delen? (bijvoorbeeld op LinkedIn, Instagram of Facebook)

Nee, ben ik daar niet zo actief op. Maar het zou wellicht een goede manier zijn om bekender te worden.

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Da's een moeilijke. Mensen die vastgoed willen investeren vinden de website wel. Als je de website niet kent is het altijd risicovol om er geld in te steken. Dat kan wellicht iemand weerhouden.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Die limiet van 80K is wat laag.

Zou u SamenInGeld aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Ja

Waarom zou u ons aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Omdat het een prima mogelijkheid bied om meer of minder risico te nemen, investeringen te spreiden en klein te beginnen om zo ervaring op te doen.

Score voor SamenInGeld: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja