GMW

Eerst heel goed, later niet goed

in goed overleg een bord met tekst ontworpen, mevrouw stond open voor onze ideeën en dacht mee, waardoor het precies zo werd als we in gedachten hadden. Fijn om van tevoren een ontwerp te ontvangen

Het uiteindelijke resultaat viel ons erg tegen. Het bord op zich was erg mooi, maar de letters waren niet allemaal even duidelijk. Sommige letters waren amper te lezen als je op een meter afstand stond, andere letters waren wel duidelijk. Contact gehad met bedrijf, maar mevrouw stond totaal niet open voor onze aanmerkingen. Ze reageerde zelfs zeer geïrriteerd. Wij hebben een groot deel van de letters zelf bij moeten kleuren met nieuw aangeschafte watervaste potloden om een mooi resultaat te krijgen. Zeer teleurstellend !

Reactie Rutten-Totaal:

Wat jammer om te lezen dat u uiteindelijk toch niet tevreden was.
Van irritatie is zeker geen sprake geweest. We hebben elkaar niet eens gesproken maar alleen app contact gehad hierover.
U had helaas een ander idee over het bord dan wij. Als ik het niet duidelijk had gevonden had ik hem zeker niet verstuurd.
Omdat ik dit bord in overleg heb gemaakt was dit voor mij een nieuw ontwerp en omdat ik deze erg goed gelukt vond en ook erg mooi is deze inmiddels ook opgenomen op mijn site.
Ik verwacht zeker dat deze meer mensen enthousiast zullen zijn en deze plank met hun eigen personalisering zullen gaan bestellen.

Score voor Rutten-Totaal: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Serveerplank met gegraveerde tekst