Familie Classen

Slecht en niet professioneel en deskundig. Een slechte communicatie met het personeel. Kunnen niet waarmaken wat ze zeggen. 24-uurs service dat klopt al niet. Niet klantvriendelijk, laten de klant met het probleem zitten maar je bent wel een groot bedrag kwijt maar het probleem is niet opgelost. Stond erbij toen de baas telefonisch zei dat de monteur het maar uit moest zoeken toen hij vroeg voor extra hulp. Ik heb toen het algemeen nummer gedraaid en het probleem aan RRS voorgelegd. Deze meneer ging kijken wat hij voor ons kon doen. Telefoontje terug gehad dat er geen andere monteur was om te helpen. Gaf aan dat het inderdaad fijn zou zijn als mijn man, die nachtdienst heeft gehad mee kon helpen en de schoonzoon anders wist hij het ook niet. Mijn man heeft mee geholpen en mijn schoonzoon omdat de monteur het alleen niet aan kon. Beide mannen hebben twee uur mee gegraven. Hebben zelfs materiaal in de bouwmarkt moeten halen want dat was er niet. De rekening was niet gespecificeerd, uren dat er extra hulp was van de familie, materiaal wat we zelf hebben gehaald en betaald ondertussen tikte de klok door staat allemaal niet vermeld. Toen we vroegen om de rekening eerst te laten zien voordat we tot betaling over konden gaan. Kon dit niet "eerst betalen dan komt de rekening", Deze hebben we ook via de mail gekregen na betaling wat letterlijk afgedwongen werd. Was fijn geweest als de rekening werd besproken. Wij zijn meer als 900 euro armer en het probleem is niet opgelost. Voelen ons gewoon opgelicht en zullen dit bedrijf echt niet aanbevelen. Ben zelfs van plan om de foto's naar Radar op te sturen en eventueel naar de gemeente om te laten zien wat er gebeurt als een monteur de aansluiting op het riool niet kan vinden en na vier uur nog geen duidelijkheid is en de tuin gedeeltelijk open ligt. Ik moet een score invullen anders kan ik niet na vraag twee. Ik vind geen enkele ster maar anders kan ik niet doorgaan.

Score voor Riool Reinigings Service - RRS Roermond: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee