Wim van der Heijden

Als goede ervaring:de jongeman die ons probleem op donderdagmorgen snel en vakkundig oploste. Zeer slecht vonden wij het traject daarvoor: Dinsdag morgen vroeg gebeld; geen duidelijke planning; einde van de morgen komt eerste monteur die vanwege zijn hoge bus niet in de parkeergarage kan waar de afvoerbuizen lopen; kan verder niets voor ons doen zegt hij
Monteur belt met planning waar beloofd wordt zo snel mogelijk een andere lagere bus te sturen; weer geen planning wanneer. Woensdagmorgen weer gebeld en weer alleen toezegging : zo spoedig mogelijk. Huisbaas Woonmeij gebeld,die neemt kontakt op met RRS en uiteindelijk krijgen wij een duidelijke afspraak : DONDERDAGmorgen tussn 8.00 en 8.30 . Dit zijn dus 2 hele dagen die wij noodgedwongen thuis moesten blijven . Uiteindelijk heeft de jongeman op donderdagmorgen de ontstopping gewoon gedaan door de toiletaansluitng in de hal , wat volgens hem op dinsdag al had moeten en kunnen gebeuren. Advies : beter en plannen met een tijd erbij en de klant op de hoogte houden van eventuele wijzigingen .

Score voor Riool Reinigings Service - RRS Den Bosch: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja