Ad Vogels

Telefonisch contact en de snelheid waarop de monteur ter plekke was vond ik zeer goed. de monteur was vriendelijk en bereidwillig om de verstopping op te lossen. Alleen merkte ik wel dat deze monteur wat onervaren was, gezien de manier hij te werk ging en dat hij telkens collega's moest bellen om het probleem op moest lossen. Ook vroeg hij aan mij gereedschap omdat hijzelf voor het terugplaatsen van de toiletpot niet het goede gereedschap bij hem had. Wat ik ook vervelend vond is dat ik digitaal moest tekenen en dat vooraf ik niet kon zien waarvoor ik tekende. Ik moest de monteur maar op zijn mooie blauwe ogen geloven dat het ging om de rekening. Wat ik ook van uw bedrijf zou verwachten, dat wanneer jullie ontdekken dat het probleem in de hoofdput zit, dan ook dit vermelden aan de betreffende gemeente...ik neem aan dat dit soort overlappende problemen wel meer voorkomen. Verder wil ik even kwijt dat de monteur wel zijn best heeft gedaan en dat het niet mijn bedoeling is om hem af te vallen.

Score voor Riool Reinigings Service - RRS Den Bosch: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja