Sensy lubbers

Ik heb gebeld voor een verstopping... Julie kwamen heel snel terwijl we hadden afgesproken dat er een kwartier van te voren gebeld zou worden, dit is niet gebeurd...

Vervolgens werd er een kwartier naar men riool in de kruipruimte gekeken omdat het lekte, maar dat was al bekend en daar heb ik niet voor gebeld.
Toen gingen Julie de kruipruimte uit en naar buiten bij de voordeur graven en met een hoge druk slang erin en floep alles liep weg het water alles.

De verstopping was dus verholpen op dat moment en dat duurde een half uur in totaal! Toen wou meneer weten wat de verstopping was ging met een ketting het riool in en kon hij niet verder toen ging meneer rustig met een camera kijken en bleek er een dop te zitten.. maar het water liep gewoon weg dus moet er een uitgang zijn lijkt mij! Meneer is vervolgens nog een uur bezig geweest omdat HIJ perse wou weten waar mijn riool heen liep?!

Maar daar heb ik niet voor gebeld!!!

Toen besloot meneer om de dag erna zomaar een afspraak in te plannen dat Julie konden gaan kijken waar mijn riool heen liep en dat zou DNA ongeveer maar 115 euro kosten.. maar we moesten er dan maar rekening mee houden dat hij ook gewoon een t buis heeft kunnen missen...

Toen rekende meneer met ons af. De prijs voor zijn eigen uur Inspector gadget spelen en een half uurtje de verstopping verhelpen was even 315 euro (Incl. Avond tarief) !!!!!!!!!

Meneer ging weg omdat hij zelf een afspraak had ingepland voor de dag erna... Was geen speld tussen te krijgen trouwens waren aardig overdonderd door de prijs etc.. en de manier van werken!!!

Wij hebben vanmorgen gelijk rrs gebeld dat ze niet hoefden te komen... Zijn geen gekke Gerrit om dan 450 euro te betalen voor een verstopping in totaal als Julie wel waren gekomen vandaag... en nu zitten we ook nog met een gat bij de voordeur omdat we die zelf moeten dicht gooien, want meneer zou vandaag terug komen met een team... Dus je word ook nog een soort van voor het blok gezet omdat dat dat gat dicht moet dus dan moeten Julie wel komen ja! Nou wij gooien hem zelf wel dicht

Gelukkig hebben we alles op camera staan mochten Julie het niet geloven

Wij bellen Julie in ieder geval nooit weer als dit de manier van werken is! Vond het allemaal aardsbrutaal en geldklopperij

Score voor Riool Reinigings Service - RRS Ane: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee