- Groen heeft nog wat tijd nodig, maar zeker mooie plek in de volle natuur.
- Echt lekker eten in restaurant, bediening heel vriendelijk maar kwam handen te kort (hadden twee obers/serveersters moeten staan op een avond met bijna alle tafeltjes bezet).
- Erg jammer van de enorm dominante wietlucht op de laatste dag buiten, afkomstig van één van de huisjes bij ons in de buurt.
- Parkeerplaats voor ons huisje niet of onvoldoende. Waar sommige huisjes twee of zelfs drie auto’s voor hun deur kwijt kunnen. Moesten wij een halve parkeerplaats delen met de buren.
- Dekbed was enorm warm: niet op te splitsen dus voor iedereen niet heel lekker slapen.
- Vloer van het huisje was niet geveegd toen wij arriveerden, rest wel schoon.
- Weg heeft onderhoud nodig: sommige plaatsen is het asfalt kapot. Zeker de weg achter het park binnendoor naar NeufChateaux. Je rijdt je auto er bijna op kapot.
- Wifi wisselend qua sterkte. Hierdoor ook moeilijk streamen via TV, steeds laadpauzes in een programma dat je zit te kijken.
Overall fijn en modern park en huisjes, ook supergoed laden van de elektrische auto. Wel nog wat zaken die wat optimalisatie nodig hebben. Zeker als het park in de zomer helemaal vol zit moet je dit voor elkaar hebben (mensen betalen dan vast ook veel hogere prijzen). Succes!

Score voor Roompot Vakanties: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja