GEZ rivierenwijk-dichterswijk

Plak “tegels” zullen wij niet aanraden omdat deze vrij snel losgaan, ik zou aanraden om voor een echte stoeptegel te gaan.

Reactie Rookvrijterrein.nl:

Hoi Anouk,
Indien mogelijk is het inderdaad raadzaam om voor Rookvrije Generatie stoeptegels te kiezen in geval van straatwerk. Alleen bij asfalt of beton is het advies om anti-slip vloerstickers te gebruiken. De order is door jullie zelf samengesteld en besteld in onze webshop dus hebben we daar op voorhand helaas geen adviserende rol in kunnen spelen. Overigens hebben we nog wel kosteloos een nieuwe stoeptegel geleverd t.b.v. een locatie waar deze beter paste dan de bestelde vloersticker.
De complete opdracht bevatte het aanbrengen van diverse wegmarkeringen, vloerstickers en stoeptegels. De werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd, aldus jouw collega Martine (Voor de rest wil ik nog even meegeven dat ieder onwijs enthousiast is over het eindresultaat. Jullie sturen vakkundige mannen, goede, nette en prettige service en daarbij ook eerlijk. )
Ondanks dat we de slechte beoordeling niet in perspectief vinden staan tot omvang van de gehele opdracht, toch bedankt voor je review.
Fijne dag en vriendelijke groet,
Team TrafficSupply

Score voor Rookvrijterrein.nl: 2/5