Roobol

F. Hulsbosch

Zeer slechte service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij het uitzoeken in de winkel in Cruquius van een PVC vloer van rond de €7500,- heb ik gevraagd aan de verkoper hoeveel verschillende prints op de lamellen er waren. Dit omdat we een groot vloeroppervlak hebben, en herhalende prints ons erg stoort. De meeste vloeren hebben iets van 7 of 8 verschillende prints.
Hij verzekerde ons dat er minimaal 15 verschillende prints waren.
Uiteraard geloofden we dit, waarom zou hij daar over liegen, nietwaar?
Bij het leggen bleek al snel dat er maar 8 prints waren. De legger had ook niet op de prints gelet, maar zo uit het pak getrokken en neergelegd.
Resultaat: op veel plekken lagen 4 of meer dezelfde lamellen tegen elkaar aan.
De legger hierop aangesproken: hij reageerde zeer verontwaardigd (dat hoor ik anders nooit) en weigerde er iets aan te doen.
Na bellen met de klantenservice is hij met veel weerstand teruggekomen en met veel geklaag en gemopper heeft hij het een en ander verplaatst.

In de winkel heb de bewuste verkoper gevraagd hoe het kan dat er maar 8 prints waren terwijl hij ons verzekerde dat er veel meer waren. Als ik dit had geweten bij aanschaf had ik immers een andere keuze gemaakt.
hij gaf hier geen antwoord op. Ik wist genoeg: hij had ons voorgelogen om een vloer te verkopen.

Verder is de vloer tegen kozijnen tot aan de grond gelegd. De legger gaf aan dat ongeveer 5 cm bij het kozijn van hout was. Dit zou problemen kunnen geven met de vloer omdat hout werkt en beton niet. Hij verzekerde ons dat hij dit op kon lossen en is verder gaan leggen.
Toen hij klaar was bleek echter dat hij het er gewoon overheen had gelegd en er veel bobbels en kuilen waren. Op het hout was de vloer niet gelijmd.
In gesprek beweerde hij dat we dit hadden afgesproken, wat niet het geval was. Hij weigerde hier iets aan te doen en zei: Dan moet je dat zelf maar oplossen.

Hier over gebeld met de klantenservice. Ze weigerde hier iets mee te doen, ook na herhaaldelijk aandringen.

Voor een vloer van meerdere maandsalarissen aan kosten vind ik dit een zeer belabberde manier van met je klanten omgaan.
Je wordt genaaid waar je bij staat.

Koop hier geen vloer!

Reactie Roobol:

Sorry dat we niet naar verwachting hebben geleverd. Een aantal punten hebben we in oktober vorig jaar direct opgelost. Wat betreft de ontbrekende diversiteit in de panelen hebben wij eerder geen melding gehad. Naar aanleiding van de review is er inmiddels telefonisch contact geweest en komt onze servicemedewerker langs om het geheel te beoordelen.

Score voor Roobol: 1/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee