Ruurd Elbers

NOOIT MEER!!!

Er wordt direct opgenomen, geen computer

Reactie Ronaldadventureshop.nl:

Meneer zijn klacht gaat over een beschadigde Arc'teryx Parka. Deze is ingestuurd naar het reparatiecentrum van Arc'teryx Europa in Zwitserland. Dit hele proces is duidelijk uitgelegd aan meneer, Dit duurt helaas lang, maar Arcteryx heeft duurzaamheid hoog in het vaandel en repareert daar waar mogelijk. De schade aan de kraag is als slijtage en niet als garantie beoordeeld door Arcteryx. Meneer was het hier niet meer heen en heeft dit op een zeer dreigende en onbeschofte manier gecommuniceerd naar onze medewerkers. Vele gaven aan nog nooit zo iets onbeschofts mee te hebben gemaakt. Toen heb ik nog aangeboden om de volledige reparatiekosten (€90) en de schoonmaakkosten á €33 te vergoeden (de jas was niet schoon opgestuurd). Maar dit is blijkbaar ook niet voldoende. Ik was in de veronderstelling dat het hiermee netjes opgelost was, ondanks dat het beoordeeld was als zijnde geen garantie kreeg u toch een aanbod voor volledig herstel zonder kosten. Waarschijnlijk duurt de reparatie u te lang, want na enkele dagen begon u al te informeren waar de gerepareerde jas bleef, terwijl ik u meerdere malen duidelijk telefonisch had toegelicht dat de reparatie 1 tot 2 weken in beslag neemt, en daarna hetzelfde voor de retourzending. Op 1 onderdeel zijn wij het wel eens, NOOIT MEER!!! :)
Gelukkig hebben wij heel veel andere klanten die wel tevreden zijn met onze service.

Score voor Ronaldadventureshop.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee