De Vries

Slechte service. Ik heb online slippers besteld van Olukai (Mea Ola), mijn maat is 42,5. Uit ervaring weet ik dat je dit model een maat groter moet bestellen. Dit model valt zelfs 2 maten te klein, dus retourneren. Retourneren is voor eigen rekening (5 euro) terwijl dit niet aan mij te wijten is. Dat deze slipper zo klein valt staat niet vermeld op de site. Daarnaast worden de slippers een (1) dag erna aangeboden voor 100 euro. Ik heb de telefoon gepakt en netjes mijn verwondering uitgesproken aan Paul. Paul had helaas geen boodschap aan mijn ondderbouwing, een opmerking die hij daarbij plaatste: “ Ik heb zelf ook slippers van Olukai en die zijn gewoon precies mijn maat. Bedankt voor je “goede” service Paul !

Reactie Ronaldadventureshop.nl:

Beste meneer de Vries,
Helaas kunnen wij niet iedereen tevreden stellen. In onze ervaring valt dit model niet klein uit. Anders hadden wij dat zeker vermeld op onze website. De door u bestelde slippers werden de volgende dag niet voor €100 aangeboden, dit geldt enkel voor de uitlopende kleur zwart waar nog slechts één maat 46 van op voorraad is. Ik vind het vervelend dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad, maar service eisen waar dat niet redelijk is kunnen wij niet veel mee.

Score voor Ronaldadventureshop.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee