P.A.M.Aarssen

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst. Deze keer kreeg ik via de mail het bericht dat het pakketje in de brievenbus gestopt was terwijl ik niets ontvangen had. Hierover gebeld met post nl. Konden mij niet helpen. Afwachten dan maar. Twee dagen later kreeg ik weer bericht dat hetzelfde pakketje wederom in de brievenbus was gestopt en ook deze keer had ik niets ontvangen. Weer een half uur gebeld om te achterhalen waar het pakketje gebleven was. Het bleek te groot verpakt en paste niet in de brievenbus. Uiteindelijk kwam de buurman het brengen. Dus het was te groot verpakt!!!

Duidelijke website. Goede afhandeling van de bestelling.

Een brievenbuspakketje kleiner verpakken.

Reactie RolluikDirect.nl:

Bedankt voor uw positieve reactie.
We zijn direct gaan onderzoeken of onze verpakking te groot is om door de brievenbus te kunnen. Wat blijkt:
Een brievenbuspakje heeft een vaste maat. Deze is vastgesteld door postNL, waar wij ook deze brievenbuspakjes inkopen. Het formaat is 370x260x30mm.
Als het pakketje niet door uw brievenbus past dan is uw brievenbus kleiner dan deze maten.
Al met al zijn we blij dat uiteindelijk de zending toch bij u terecht is gekomen.
Bedankt voor uw aankoop en hopelijk tot een volgende aankoop!

Score voor RolluikDirect.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja