Swaanen

Onlangs een rolpoort aangeschaft voor de garage. Na de bestelling telefonisch contact gehad ivm de aanbetaling en levertijd. Bij het afhalen netjes geholpen en de rolpoort was goed ingepakt. Na bevestiging bleken de onderlat en de geleiders gebroken wit ipv wit zoals de lamellen, ook was er een lamel licht beschadigd wegens verkeerde montage door RolluikDirect. Nadat wij dit hadden gemeld is een en ander tot onze volle tevredenheid opgelost door gratis levering van een nieuwe lamel en een onderlat in de kleur wit. Het vervangen van de geleiders vonden wij niet nodig. Door het gebruik van een verkeerde muurschakelaar is er kortsluiting ontstaan. De ontvanger was daarbij doorgebrand. Naar onze mening zou dit niet moeten kunnen en zou er een soort van beveiliging op de printplaat moeten zitten. Ook dit besproken met RolluikDirect. Zij deden hier niet moeilijk over en we kregen kosteloos een nieuwe ontvanger. Al met al zijn we zeer positief over onze eerste kennismaking met RolluikDirect en wij bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan.

Score voor RolluikDirect.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja