Thomas

Al lang geen bedrijf meer gezien met zo een topservice. De prijs zit ook heel goed, bijna de helft Vergeleken met leenbakker in belgie. Ook telefoon gekregen als de gordijnen klaar waren om op te sturen. Achteraf zelf ook nog eens gebeld en super vriendelijk personeel. De overige gordijnen bestellen we zeker daar.

Goede klantenservice. Sterke prijzen

Misschien heb ik het gemist, maar een datum die ongeveer zegt wanneer je bestelling klaar zal zijn ofzo. voorbeeld 1 week productietijd.

En met het installeren had ik toch wat tijd nodig tegen dat ik door had dat je eerst uw hoeken op het kozijn moet vastzetten en dan het gordijn op de hoeken, 😅 kan natuurlijk ook aan mij liggen 😝

Reactie Rolgordijnwinkel.nl:

Wat een leuke feedback heb je achtergelaten, we vinden het dan ook erg belangrijk om een goede service te bieden.
Ik denk dat je er overheen gekeken hebt, de levertijd staat in het winkelmandje als je de bestelling plaatst. We zullen eens kijken of we dit nog duidelijker kunnen vermelden.
Gelukkig is het monteren gelukt, anders hadden we nog een extra montagehandleiding kunnen sturen.
Heel veel plezier van de mooie Duorolgordijnen gewenst.

Score voor Rolgordijnwinkel.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Duorolgordijn