Snel, servicegericht en klantvriendelijk

Het bleek redelijk makkelijk om met behulp van de meetinstructies zelf lamellen in te meten en daarna de bestelling te plaatsen.

Lever een gewichtje mee voor het 'pakket-verschuif' koord van de lamellen. In ingeschoven stand hangt het koord nu uit de rails. In uitgeschoven kant hangt het bedieningskoord er 'lummelig' bij. Ik heb geprobeerd hier voor de geleider van de open-dicht bedieningsketting om het koord op zijn plaats te houden, maar na montage van deze geleider bleek deze zo ver uit te steken dat de uiterste lamel daar tegen aan draaide.
Aan de lamellen die uit de verpakking kwamen zat statisch geladen witte schilfers. Die waren lastig te verwijderen. Had dat niet voorkomen kunnen worden?

Reactie Rolgordijnwinkel.nl:

Bedankt voor het achterlaten van uw feedfback.
Helaas is het vanwege de Child Safety wetgeving niet meer mogelijk om een kettinggewicht mee te leveren, daarvoor worden er beugeltjes meegestuurd die in de muur of kozijn gemonteerd kunnen worden om het koord/ketting mooi strak te hangen.
Jammer dat u ons niet ingelicht heeft over de statische lamellen, wij hadden dit graag voor u opgelost.
Heel veel plezier gewenst van uw PVC lamellen.

Score voor Rolgordijnwinkel.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: kunststof lamellen