Snelle en correcte levering. Mooie uitvoering. Nadeel van de gordijnen is dat het sluitsysteem niet gelijk is aan Velux. De originele Velux gordijnen hebben een roede waarbij je een stok kunt gebruiken om het gordijn te sluiten. Aan dit dysteem zitten alleen twee lipjes, waardoor ik een trap moet pakken om de gordijnen te sluiten. Als ik dat had geweten was mijn keuze toch op originele Velux gordijnen gevallen. Misschien een tip om daar meer informatie over te geven. Dagramen bevinden zich meestal op hoogte!

Veel keuze

Duidelijker benadrukken of het om originele Velux gordijnen gaat of ‘geschikt voor’ Velux. Verschil in sluitsysteem benadrukken.

Reactie Rolgordijnwinkel.nl:

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.
Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze dakraam rolgordijnen.
Het klopt dat onze dakraam rolgordijn niet van het merk Velux® zijn, maar passen perfect op deze dakramen.
We zullen intern bespreken of we nog duidelijk op onze website kunnen zetten dat deze producten van onze eigen merk zijn.
Het team van Roglordijnwinkel.nl hoopt dat u nog lang plezier heeft van uw dakraam rolgordijn.

Score voor Rolgordijnwinkel.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Rolgordijnen Velux raam