Van der leeden

Bestellen op de website ging prima. Kleurenstalen werden ook keurig geleverd.
De levering kwam na 10 dagen zoals voorspeld . Op de dag van levering zouden we een email krijgen met het tijdstip van levering echter deze mail kwam nooit aan. Bij levering bleek de doos met lamellen verdwenen te zijn. Duurde 5 dagen voordat de doos boven water kwam. Vervolgens zouden de dag daarop geleverd worden. Hele dag gewacht, bleek aan het eind van de dag dat ze nooit ingeladen waren voor die dag dus 3 dagen thuis geweest voor 1 levering.
Dus bestellen prima, spullen ook prima, alleen de levering dat was te gek voor woorden.

Duidelijke website en makkelijk te vinden wat je zoekt

Bij de levering ging alles maar dan ook alles fout. Als er een doos zoekraakt zou dit geen hele week moeten duren om dit te rectificeren.
Emails om aan te geven wanneer de levering plaats zou vinden vond alleen bij de derde keer plaats, de eerste 2 keer ontvingen we niets.

Reactie Rolgordijnwinkel.nl:

Helaas is de levering van uw producten inderdaad niet helemaal goed verlopen.
Wij hebben dit incident dan ook uitvoerig met onze vervoerder besproken zodat dit in de toekomst sneller opgelost moet en zal worden.
Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u nog lang plezier heeft van uw lamellen.

Score voor Rolgordijnwinkel.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: verticale lammellen