Alles leek goed te gaan, tot ik na 2 jaar mijn facturen ging vergelijken en al langere tijd meer heb betaald dan de prijzen welke worden vermeld op de website.
Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice werd de verwarring alleen maar groter, ze konden de prijsverhogingen niet uitleggen en waren ook zeker niet van plan dit uit te zoeken.
Na vervolgend gemeld te hebben dat ik het vertrouwen kwijt was en het contract na 3 jaar wou beëindigen kreeg ik een factuur van 49,- euro voor het retourtransport van de afvalbak.
Nee voor mij nooit geen ‘bakkie’ meer, klantenservice staat bij dit bedrijf op een zeer laag pitje!

Neem de klantenservice eens onder de loep, dit heeft duidelijk niks met service te maken

Reactie Rolbakkie.nl:

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. WIj vinden het vervelend dat u het contract bij ons heeft opgezegt. Het klopt dat u de afgelopen 2 jaar meer heeft betaald dan nu online staat, dit komt omdat wij per 1 januari sommige tarieven verlaagd hebben in plaats van verhoogd. Onze excuses dat wij dit niet duidelijk aan u uit hebben kunnen leggen.
Rolbakkie

Score voor Rolbakkie.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee