M-case

Geen omkijken naar

Verwerking van bedrijfsafval is niet echt een sexy product, meer een noodzakelijk kwaad. En dat is bij Rolbakkie uitstekend geregeld: plaatsing van de container was snel geregeld en de prijs is goed.

Wel net na de jaarwisseling (vrijdag 2 januari, 08.15 bleek) een lediging gemist doordat de nieuwe kalender nog niet online beschikbaar was. Daarover gebeld waarbij werd aangegeven dat 1x in de 4 weken ledigingen gewoon doorgeteld zouden worden en ik had kunnen nagaan dat die vrijdag weer een lediging zou zijn. Verwarrende eraan was dat er in een eerdere mail wel expliciet naar de kalender werd verwezen waardoor ik dacht dat er wellicht een andere ophaaldag zou worden aangehouden.

Uiteindelijk is na nogmaals overleg wel de container uit coulance kosteloos geleegd. Eind goed al goed dus, en ondanks die tegenvaller ben ik ook niet overgestapt naar een andere aanbieder. (Komt deels ook door de gratis plaatsing maar pakweg € 50 ophaalkosten bij beëindiging van het contract, maar dat is bij alle aanbieders zo).

Conclusie: goed voor elkaar. Ook goede ervaringen met zusterbedrijf Bouwbakkie.

Score voor Rolbakkie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja