Ik ben geen bedrijf Ik ben een particulier

Goede ervaring redelijk snelle bezorging. Wat vervelend is is dat ik steeds mijn formulier kwijt ben het zou handig zijn wanneer jullie de bestelling die ik steeds doe namelijk vloeistoffen de mogelijkheid geven dat ik met een simpele klik dezelfde bestelling weer kan doen dan hoef ik niet steeds te gaan lopen zoeken voor de nieuwe bestelling. Jullie hebben een hele grote assortiment dus dan moet ik iedere keer weer uitzoeken wat ik ook alweer moet hebben. Verder is verwarrend dat op mijn vloeistof die 6 milligram is nul staat nu begrijpt de verwarming. Nou ik kon hier zoveel tekst kwijt dat ik al mijn punten wel gemaakt heb maar ik zal kijken of er verder nog vragen zijn die heeft nog niet gehad heb.

Vriendelijke groeten van Hans Hilverdink

Snelle bezorging

Onderdelen van de elektrische sigaret zijn niet meer los te krijgen ook niet meer met een tang dus ik heb al vier keer een nieuw apparaat moeten kopen om weer te kunnen vipen.
Nu moet ik erbij vertellen dat ik niet gezien had dat de winkel tijdens de lockdown open was want dan had ik natuurlijk gewoon een afspraak gemaakt om langs te komen maar ik dacht dat jullie helemaal dicht waren en ook niet op afspraak maar konden helpen. Maar dan had ik in elk geval wanneer er geen lockdown was toch wel steeds naar de winkel moeten gaan om dit soort dingen op te lossen dat is ook niet vreselijk maar en dan dit terzijde.

Reactie Rokerswinkel.nl:

Beste Hans,
Bij ons heeft u nooit vloeistof besteld.
Als u bij ons een account aanmaakt kunt u uw vorige bestellingen bekijken en desgewenst opnieuw bestellen.
De door u bestelde E-sigaret daar hebben wij alle vervangende onderdelen van op voorraad.
Neem voor verdere vragen gerust contact op met onze klantenservice.
Rokerswinkel.nl

Score voor Rokerswinkel.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja