Nadat ik vol goede moed een container besteld had bij rodebak.nl kreeg ik deze een dag te laat
waardoor ik dus de stratenmakers weer naar huis kon sturen, en ik met 4,5 kuub zand in de tuin zat opgescheept.
de kraan die ik gehuurd had voor het verwijderen van het zand was inmiddels weer opgehaald en niet meer beschikbaar
nu moest ik met een schep alles vanuit de tuin in de container spitten met 36 graden,( en dat is best veel)
ik liep bijna een week achter de feiten aan en dat heeft me veel geld gekost
na meerdere malen contact te hebben gehad met rodebak.nl zouden ze met een oplossing komen
na pas 2 weken kreeg ik te horen dat ik wel 25 euro ter compensatie terug zou kunnen krijgen
hier ben ik maar niet op in gegaan , want dit weegt niet op tegen een week achterstand
al met al heb ik 2 weken meer werk gehad en heel veel ergernis
beetje jammer dat het allemaal zo gegaan is
had veel beter gekund

Beschrijf hier uw ervaring

vriendelijke mensen aan de telefoon

Reactie RodeBak.nl:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Wij gebruiken onze reviews altijd om te kijken wat we in de toekomst kunnen verbeteren. Jammer om te horen dat uw ervaring met ons niet naar wens is geweest. Ik zal dit meenemen en bespreken om ons te kunnen verbeteren in de toekomst.
Ik hoop dat u ondanks de vertraging toch uw tuin naar wens heeft kunnen maken. Hopelijk kunnen we in de toekomst u als klant wel tevreden stellen met onze diensten.
Team Rodebak.nl

Score voor RodeBak.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: