Orangasli

Ik heb zeer slechte ervaringen met Rijwiel Cash & Carry omdat zij mij een ondeugdelijk fiets ter waarde van €859,- hebben geleverd. Deze aangekochte fiets ging al na één dag kapot en het deugde nog steeds niet na de uitgevoerde reparaties. Ik vind het een slechte zaak dat ik ondanks mijn vragen om hulp aan de medewerkers van Rijwiel Cash & Carry tijdens telefoongesprekken en mijn ingediende klachten via de mail nog steeds ongehoord ben. Deze meldingen hadden als doelstelling een oplossing te bedenken voor de mankementen van mijn net aangekochte fiets. Ik vind het zeer vervelend dat ik genoodzaakt wat om naar het kantoor in Eindhoven te gaan om het koopcontract te ontbinden en dat ik nog steeds niet mijn geld terug heb ondanks mijn aankoop binnen 14 dagen is geretourneerd.

Mooi assortiment

- Reparatie fietsen
- Deugelijke producten leveren
- Klachen afhandeling

Reactie Rijwiel Cash en Carry:

Beste Martijn,
Allereerst vinden wij het ook erg vervelend voor u dat u niet tevreden bent met onze service en producten.
U heeft de fiets inderdaad binnen 14 dagen retour gebracht dus u ontvangt de betaling uiteraard direct retour.
Hopelijk vindt u elders een fiets die aan uw wensen voldoet.
Als laatste willen wij graag nog even melden dat wij in onze ogen er alles aan hebben gedaan om uw een goede fiets te leveren zoals het hoort. Wij hebben de fiets weer opgehaald en de versnellingen opnieuw afgesteld. Daarna was uw conclusie dat de versnellingen nog steeds niet goed werkten. Het is vervolgens uw goedrecht de fiets retour te geven. Bij ontvangst hier werd echter duidelijk dat u een aanhangertje bij de achternaaf had proberen te fabriceren. U kwam ook met een doorgedraaide asmoer. Nadat een monteur de fiets nagekeken had bleek dat de versnellingen gewoon normaal werken. Verder zijn wij gesloten op zondagen en maandagen, dat is de reden dat we die twee dagen niet gereageerd hadden.

Score voor Rijwiel Cash en Carry: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Fiets