Witteveen

In het begin goed positief over Reddy, goed verkoopverhaal en mooie keuken uitgezocht. Achteraf bleek er een keukenblad verkeerd ingemeten, omdat we gingen uitbouwen was de maar vooraf niet een vaste maat. Samen met de aannemer heeft Reddy dit dus uitgerekend en aan de hand daarvan een blad besteld. Het blad was te klein en moest opnieuw besteld worden. Reddy nam net zoals de aannemer 0 verantwoording en gaf aan dat we moesten betalen anders geen complete keuken. Je wordt met je rug tegen de muur gezet en hebt geen andere keus dan betalen. Meedenken over een oplossing en de kosten splitten samen met de aannemer en eventueel met ons was geen optie. Daardoor helaas een zeer negatieve ervaring met Reddy.

Keuken uitzoeken was een fijne ervaring.

Reactie Reddy Keukens Katwijk:

Jammer dat u meent zo uw punt te moeten maken. Uw keuken is op uw eigen verzoek besteld zonder inmeten aangezien uw aannemer de ruimte nog moest verbouwen, en u een planning wilde halen. Er is nadrukkelijk afgesproken dat uw aannemer verantwoordelijk zou zijn voor een correcte maatvoering van de ruimte. Wanneer dit dan niet goed gedaan is kunt u niet de rekening voor de aanpassingen bij Reddy neerleggen. U heeft destijds zelf aangeven dat onze opstelling terecht was. Uw reactie nu na bijna 7 maanden is is op zijn minst opmerkelijk.

Score voor Reddy Keukens Katwijk: 1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Keuken