Tien Producties

De ideale partner voor een goede website

Beschrijf hier uw ervaring

Een aantal jaar geleden heb ik besloten om de hele huisstijl voor Tien Producties door Red Melon te laten ontwikkelen. Mijn bedrijf groeide. We kregen grotere klanten en daar hoorde een professionelere uitstraling bij. Dat begon met het logo, daarna de visitekaartjes en uiteindelijk de website.
We hebben sinds kort een nieuwe website die past bij onze slogan Laat de verbeelding zien. Onze oude site was goed en liet zien wat voor videoproducties we kunnen maken. Maar het nam je niet mee in onze wereld. Met dat idee ben ik weer in gesprek gegaan met Red Melon.
Al heel snel kwamen ze met nieuwe technologie of templates voor de site die pasten bij het idee. Van daaruit zijn we met elkaar gaan stoeien en werken aan de site. Het mooie is dat je dit echt samen doet. Zij maken een voorstel en je schaaft vervolgens samen. Wij zijn een videoproductiebedrijf waarbij we uitgaan van storytelling. Beeld is dus essentieel om een goed verhaal te vertellen. Met de nieuwe site is dat zeker gelukt. Je wordt meegenomen in onze beelden en dat zorgt weer voor inspiratie.
Belangrijkste is natuurlijk hoe bezoekers de website ervaren en of we meer bezoekers krijgen. Het antwoord daarop is volmondig ja. Het websitebezoek is verdubbeld, er worden meer pagina’s bekeken en bezoekers zijn erg enthousiast over de uitstraling van Tien Producties. Kortom, missie wederom geslaagd!
Etienne Verhoeff - Tien Producties www.tienproducties.nl

Score voor Red Melon: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: