Er zat veel te veel tijd tussen de bestelling en de levering. Er is keer op keer iets mis gegaan met de levering waardoor ik de radiator i.p.v. de volgende dag een week later had. Het probleem zat bij de leverancier en een zeer slechte communicatie.
Ik vind dit onacceptabel want ik bestel bij Radiatorpakhuis. Helaas heb ik als klant heb hier wel de gevolgen van ondervonden. Het is heel raar als de bezorger een radiator komt ophalen terwijl hij er een moet bezorgen. En dat was niet het enige. Ook de verbouwing van de badkamer stagneerde hierdoor. Mijn aannemer had na de verbouwing bij mij ook nog ander werk. Gevolg is dat de radiator nog niet is aangesloten want mijn aannemer heeft geen tijd momenteel.

Radiator pakhuis was goed bereikbaar, ik ben keurig te woord gestaan en deze mevrouw heeft het probleem uiteindelijk opgelost. Ik heb nog een kleine vergoeding gekregen.

Onduidelijke informatie over de bijbehorende aansluitmaterialen. Want wat heb je nu precies nodig bij de betreffende radiator. In elk geval niet de zaken die er direct onder vermeld staan. Hierdoor moest ik de radiatorkraan en aansluitmaterialen retour sturen wat mij €7 koste.

Alles van bestelling tot levering in eigen beheer houden en niet uitbesteden aan partijen die niet communiceren en slecht leveren.

Score voor Radiatorpakhuis.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee