Jarlet

Ik heb de Eachine EX5 drone besteld bij quadcopter-shop.nl. na 2 dagen het product ontvangen maar niet tevreden helaas. De drone is [waarschijnlijk] verkeerd geproduceerd want de batterijen passen niet. Heb een test vlucht gedaan en ben verbaasd over de kwaliteit van vliegen. Hij is erg stabiel en heeft leuke functies zoals follow me, orbit, route maker etc. Erg makkelijk te besturen alleen helaas na de vlucht was het niet mogelijk om van accu te wisselen.

Verder was de communicatie met dit bedrijf goed, vriendelijk en de bestelling was er snel.

Het product ontvangen na 2 dagen, maar de Eachine EX5 drone viel tegen. De batterijen passen niet in de drone want die zitten te strak tegen de binnenkant van de body waardoor de batterij er bijna niet uit is te krijgen zonder iets te beschadigen.

Verder stond er op de website vermeld dat de drone een 4K camera zou hebben op 25fps, maar dit bleek 720P op 20fps. De foto's zijn wel mooi als je niet te ver weg vliegt van je wifi connectie. Ik ben verder erg tevreden over de snelheid van de levering.

Score voor Quadcopter-shop.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: