Gerrit

Slechte communicatie. Bestelling was niet compleet, na 8 werkdagen zijn de extra batterijen en propellers nog steeds niets geleverd of vernomen.
Na de eerste keer opstarten met opgeladen batterijen en een ingeschakelde controller en goggles vloog de drone gelijk weg schuin omhoog.
Antwoord was garantie kan alleen met inlevering van de drone die dus weg is gevlogen.
Het blijft techniek maar dan nog vind ik dit absoluut niet netjes en heb ik na meerdere dagen uren te hebben gezocht ergens anders een losse drone besteld.

Alles

Reactie Quadcopter-shop.nl:

hoi gerrit dank voor de review. Zoals direct gemaild na aankoop waren inderdaad de propellers en accu's niet op voorraad. Dit stond netjes vermeld op de site. Deze hebben we daarna 10-8 alsnog, zoals beloofd afgeleverd.
Wat betreft de drone: we kunnen echt helaas alleen geld terug geven als een drone ook weer retour wordt ontvangen. Dit staat ook in de voorwaarde. De drone moet nl worden uitgelezen door de leverancier, dus geen drone is helaas geen geld terug. Deze voorwaarden is er bij elke webshop die drones verkoopt.

Score voor Quadcopter-shop.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: