Slecht. Er werd een lege doos geleverd. Bestelling werd onverzekerd verstuurd. Aankoopbedrag terugstorten wordt moeilijk over gedaan

schijnt onterecht keurmerk te gebruiken

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hallo dhr Landewers. 3 maart j.l. ontvangt u een pakket waar geen inhoud in zit (pakket is reeds opengemaakt en er zit een andere etiket op, wat niet van ons is). Dit verhaal meldt u per email en hier reageren wij op met de vraag of u een foto van het pakket wilt toesturen. Om te kijken of wij visuele aanwijzingen van diefstal kunnen ontdekken. Deze foto stuurt u vervolgens toe en wij reageren hierop middels een mail met verzoek tot een telefonisch contact. We willen dit namelijk persoonlijk 1 op 1 afhandelen en niet per mail. Deze afspraak wordt gemaakt voor de dag erop. Maar vervolgens bent u op beide bekende telefoonnummers op de besproken tijd niet bereikbaar. We pogen middels mail nogmaals een afspraak te maken maar die weigert u. Aangezien het een vreemde situatie is dat een pakket zo wordt geleverd bij de klant (open gemaakt en de inhoud is verdwenen), willen we graag natuurlijk dit telefonisch bespreken. We hebben dit namelijk nog nooit meegemaakt dat een pakket in deze toestand is geleverd aan een klant. We betreuren het dan ook dat u niet telefonisch met ons dit wil bespreken.

Score voor Quadcopter-shop.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: