Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

Jaimy Bregman

Ik heb goede ervaringen met pro stop ook al is het echter wel zo gegaan dat ik een gratis nabehandeling nodig gehad omdat ik na 5 dagen een terugval kreeg en een moeilijk moment had. Waardoor ik op mijn werk even in de pauze de kantine ontvlucht ben (OM EEN TREKJE VAN IEMAND ZIJN SIGARET TE NEMEN OMDAT IK HIERVAN ZO SCHROK EN IK WEER WILDE ROKEN) omdat een naaste collega met wie ik dagelijks direct samen werk voor we onze werkdag zouden beginnen s´morgens vroeg uit zijn dak ging tegen een leidinggevende. Hij raakte zo gefrustreerd over een medische vraag die ons allemaal gesteld werd maar dit hem teveel werd en al psychische problemen had met zich zelf. Ik kreeg het hierdoor benauwd en het greep me aan omdat ik soms gestrest van hem raak met zijn persoonlijke problemen waardoor ik voor deze behandeling ook al veel rookte. Kort hierna heb ik mijn naasten ingelicht en heb ik gelijk contact met pro stop gezocht voor een vervolg behandeling. En heb nu nog weer een bahandeling nodig na 17dagen niet gerookt te hebben kreeg ik ruzie met mijn partner en ging in de avond (alleen)uit op vrijdag avond en kon het me allemaal even niet meer schelen en ben toen weer gaan roken. Maar ook nu ga ik hier op 21feb as. een extra laser bahenling nemen want ik wil echt stoppen. Zowel voor mijzelf als voor me naasten

Ik vind het een topper van een organisatie, er word duidelijke informatie verstrekt. Verder is mijn stapsgewijs uitgelegd d.m.v. div. introductie video´s op YouTube waar pro stop gepromoot word goed uit gelegd wat de laser therapie voor mij kon betekenen en kreeg er een helder beeld van dat deze therapeutische behandeling mij wel eens op een positieve manier kon helpen om van het roken af te komen.

Score voor Prostop.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja